فصل سوم بازی موبایل CALL OF DUTY®: MOBILE در دسترس قرار خواهد گرفت.

ADMIN-1 ۲۷ دی ۱۳۹۸ ۱۳۹۰ ۰

CALL OF DUTY®: MOBILE


Call of Duty: Mobile یک نقشه چند نفره کلاسیک برگرفته از Call of Duty®: Modern Warfare® 2 و حالت های جدید بازی را برای حالت Multiplayer و Battle Royale معرفی خواهد کرد.

محتوای جدید برای فصل سوم در تاریخ 15 ژانویه وارد Call of Duty: Mobile شدند. و پس از آن با یک Battle Pass تمام مودهای جدید همراه با آیتم‌ها و جوایز جدید در 19 ژانویه در دسترس قرار می گیرند.

Season Three Battle Pass

Battle Pass منتشر شده رایگان خواهد بود و با انجام چالش‌های روزانه و هفتگی، موارد قفل شده بازی را می توانید باز کنید. علاوه بر Battle pass رایگان، Pass‌Passed و Premium‌Pass نیز وجود دارد که با COD Points باز می شود. Premium‌Pass به شما امکان می دهد کالاهای بیشتری را به دست آورید. بعلاوه، Premium Pass ایتم های دیگری را نیز باز می کند.

بازیکنان Season می توانند Phantom را در Premium‌Pass که با مجموعه‌ای از پاداش‌های سری Phantom همراه است، بدست بیاورند. همچنین در Premium‌Pass ، برای پلیرهای assault rifle players اسلحه 25 Geometry camo در دسترس قرار می گیرد که از این سلاح در حال حاضر می توانند استفاده کنند.

موارد بیشتر در Battle‌Pass و Premium‌Pass شامل کارت‌های Weapon XP، اسکین‌های سلاح و امتیاز‌های دیگر موجود است که می تواند برای خرید تجهیزات بیشتر نیز استفاده شود.

More Maps for Multiplayer

نقشه چند نفره جدید در Call of Duty: Mobile Scrapyard  که در تاریخ 15 ژانویه در دسترس قرار گرفته است. این نقشه برای اولین بار در Call of Duty: Modern Warfare 2 دیده شده است و با تمام  زیبایی خود اکنون در نسخه موبایل بازی در دسترس است.

برای ارسال دیدگاه وارد شوید
دیدگاهی ثبت نشده است