7 شایعه بزرگ بازی‌های ویدئویی که باعث هیجان انگیز شدن سال 2020 می شود.

ADMIN-1 ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ ۱۳۶۹ ۰

 Big Video Game Rumors


از آنجا که ورود نسل بعدی کنسول‌ها پیش رو است و نسخه‌های جدید بازی همه را غافلگیر می کنند، احساس می شود صنعت بازی‌های ویدئویی در زمان آرامش قبل طوفان است. ما بعداً در سال 2020 انتظار چیزهای بزرگی را داریم، اما آتش بازی‌ها هنوز شروع نشده اند. اگر سرانجام این کار را انجام دهند، و اگر تعدادی از شایعات به واقعیت تبدیل شود، هیجان زیادی را با خود خواهند آورد. در اینجا می خواهیم لیست دلخواهی از محبوب ترین مواردی را امسال شایعه انتشارش هست را معرفی کنیم.

Switch Pro Model

در اوایل سال جاری Digitimes ادعا كرد كه نینتندو قصد دارد در اواسط سال 2020 مدل جدیدی از سوئیچ را منتشر كند كه تولید آن در پایان سه ماهه اول سال 2020 آغاز می شود. مدل جدید سیستم پردازنده CPU قویتر و ظاهر زیباتر چیزهایی هستند که کنسول جدید خواهد داشت و مشخصات دیگر...

Assassin’s Creed Ragnarok/Kingdom

شایعات بازی بعدی Ubisoft Assassin's Creed چندی پس از آغاز ادیسه شروع شد و از آن زمان تاکنون شایعات متفاوتی پخش شد. اول آن را Kingdom نامیدند، سپس شایعات متعاقب آن ادعا كرد كه Ragnorok است به هر صورت هر دو عنوان برای پلیرها مهم هستند و همه مشتاق انتشار آن هستند.

New Kojima Horror Game

بعد از انتشار Death Stranding همه نگاه ها به سمت کوجیما برگشت و خیلی از شایعات از جمله انتشار نسخه‌های جدید بازی‌ها یا انتشار ادامه سری‌های قبلی بازی‌ها قوت گرفت. از جمله بازی‌های مورد انتظار بازی ترسناک Silent Hills است که احتمال انتشار یا معرفی آن را در سال 2020 دور از انتظار نمی دانند.

Mass Effect Trilogy Remaster

Mass Effect روزگاری یک بازی بزرگ و دوست داشتنی بود، اما پایان داستان و نقطه افت آن بعد از انتشار نسخه آندرومدا شروع شد. نسخه‌های Mass Effect 1 & 2 بازی‌های کامل و پرطرفداری بودند، و افراد بیشتری را جذب کرده بودند. از طرفی EA تمایلی به Remaster نسخه های قدیمی نداشت. و با وجود استقبال زیاد برای انتشار آنها مقاومت نشان دادند خوشبختانه برای طرفداران Mass Effect همه علائم نشان دهنده تغییر لحن هستند. و مصاحبه‌های اخیر خبر از احتمال انتشار نسخه Mass Effect trilogy remaster را از شایعات به واقعیت نزدیک می کنند.

Grand Theft Auto VI 

Grand Theft Auto V هفت سال پس از انتشارش هنوز هم جزو بهترین‌ها از نظر فروش و جذب گیمر است. عملکرد مداوم آن هرگز متوقف نمی شود و موفقیت بی نظیر آن شایسته این عنوان است. با این وجود انتشار نسجه جدید در آینده نزدیک دور از ذهن نیست. با وجود تاخیر‌ها و اخبار‌های متفاوت از انتشار بازی انتشار GTA VI توسط Rockstar Games برای سال 2020 بسیار محتمل تر شده است.

Splinter Cell Returns

چند هفته ماکسیم بل بل، مدیر سابق Splinter Cell پس از مدتی کوتاه همکاری با Epic Games به Ubisoft ملحق شد. بعد از استقبال زیاد از سری Splinter Cell و افت یوبیسافت و شکست در بازی‌های Ghost Recon و Division 2 انتظار ها بر این است یوبیسافت سری Splinter Cell را دوباره زنده کند و احتمالا در آینده نزدیک بازی جدید Splinter Cell را معرفی کند.

Fable 4

یکی از محبوب ترین IP های Xbox بازی Fable است و شایعات از بازگرداندن بازی بزرگ خود برای نسل بعدی خبر می دهند. شایعات بیش از دو یا چند سال گذشته بر همین عقیده هستند از طرفی Playground Games که سازنده سری بازی‌های معتبر  Forza Horizon است تأیید شده که مشغول به کار روی بازی اکشن RPG جهان باز است و بسیاری معتقدند که این پروژه بازی Fable 4 است.

 

برای ارسال دیدگاه وارد شوید
دیدگاهی ثبت نشده است