توضیحات سونی درباره عدم شرکت در E3 2020

ADMIN-1 ۲۴ دی ۱۳۹۸ ۱۰۶۰ ۰

PlayStation will not participate in E3 2020


پلی استیشن در E3 2020 شرکت نخواهد کرد و E3 را برای دومین سال متوالی از دست خواهد داد. در عوض این شرکت در "صدها رویداد دیگر در سراسر جهان" شرکت خواهد کرد.

این شرکت به GamesIndustry.biz گفت که احساس نمی کند چشم انداز این رویداد مناسب آنچه برای امسال برنامه ریزی کرده است مناسب باشد. درعوض، در صدها رویداد دیگر شرکت می کند تا بازی های آینده را برای PS4 و PS5 به نمایش بگذارد.

سخنگوی سونی گفت: پس از ارزیابی دقیق SIE تصمیم گرفته است در E3 2020 شرکت نکند. وی گفت: ما به ESA به عنوان یک سازمان احترام زیادی قائل هستیم، اما احساس می کنیم E3 2020 مکان مناسبی برای آنچه در سال جاری روی آن متمرکز شده ایم نباشد. وی گفت: ما استراتژی و رویدادهای جهانی خود را در سال 2020 با شرکت در صدها رویداد دیگر در سراسر جهان بنا خواهیم کرد. هدف ما این است که اطمینان حاصل کنیم هواداران بخشی از تازه‌های PlayStation را احساس کنند و به محتوای مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنند. عناوینی که به پلی استیشن 4 می آیند و با عرضه آینده پلی استیشن 5، ما واقعاً مشتاقانه منتظر یک جشن با طرفداران خود هستیم.

پلی استیشن از همان ابتدا از E3 به عنوان محلی برای رونمایی از جزئیات کنسول‌های بعدی خود استفاده کرده است و در اولین حضور در E3 در سال 1995 برای جزئیات بیشتر درباره عرضه اولیه PlayStation ایالات متحده شرکت کرده است. موفقیت این شرکت در E3 2013 به عنوان یک لحظه مهم در رونمایی از PS4 چشمگیر بود، که منجر به بازگشت سونی به رهبری بازار و پیشی گرفتن از Xbox شد.

برای ارسال دیدگاه وارد شوید
دیدگاهی ثبت نشده است