طرح هنری جدیدی از بازی The Last of Us Part II منتشر شد

ADMIN-1 ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ ۳۸۲۸ ۰

The Last of Us Part II


طرح هنری تازه‌ی بازی The Last of Us Part II کاراکترهای این دنباله‌ی مورد انتظار را با سبک هنری Animal Crossing نشان می‌دهد.

هر هفته استودیوی ناتی داگ تصاویری هنری جدیدی با حال‌وهوای بازی The Last of Us Part II در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کند که توسط هنرمندان بااستعداد جامعه‌ی طرفداران ساخته می‌شود. این هفته کاربری با نام Diamond Angelic تصمیم گرفت تا کراس‌اوری بین مجموعه واقع‌گرایانه‌ی The Last of Us و دنیای زیبا و بامزه‌ی Animal Crossing برقرار کند. ماحصل کار هم واقعاً دلپذیر و جذاب است و کاراکترهای الی و دینا را با سبک هنری بازی Animal Crossing به نمایش درمی‌آورد.

طرفداران از هر فرصتی برای خلق اثری خلاقانه با محوریت دنباله‌ی بسیار مورد انتظار بازی The Last of Us استفاده می‌کنند. پیش از این شاهد پوستر بسیار زیبایی به سبک فیلم‌ها از بازی The Last of Us Part II بودیم که کاراکترهای اصلی بازی را به‌شکل باشکوهی در معرض نمایش قرار می‌داد. همچنین یکی از بازیکنان Dreams نیز بخش‌هایی از تازه‌ترین اثر ناتی داگ را با گرافیک کنسول پلی‌استیشن 1 طراحی کرده بود که امکان کنترل الی در یک مرحله‌ی فرضی را برای بازیکنان فراهم می‌کرد و به آن‌ها اجازه می‌داد که در فضای ترسناک این مرحله به گشت‌وگذار بپردازند.

بازی The Last of Us Part II پس از انتشار اطلاعیه‌ای که به تاخیر آن اشاره داشت، دوباره در سکوت خبری فرو رفت. بااین‌حال، مدتی پیش سازمان ESRB این بازی را رده‌بندی سنی کرد و رده‌ی سنی M یا جوانان را برای آن در نظر گرفت. همچنین اخیراً آنتونی نیومن، یکی از کارگردان‌های بازی اعلام کرد که بازی The Last of Us Part II آثار AAA را از نو تعریف می‌کند. نسخه‌ی دوم بازی The Last of Us در تاریخ ۹ خرداد ۱۳۹۹ (۲۹ مِه ۲۰۲۰) منحصراً در دسترس کاربران پلی‌‌ استیشن 4 قرار می‌گیرد و از حالا می‌توان برای پیش خرید آن اقدام کرد.

The Last of Us
برای ارسال دیدگاه وارد شوید
دیدگاهی ثبت نشده است