صحبت های فیل اسپنسر در مورد کنسول Xbox Series X

ADMIN-1 ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ۱۰۳۵ ۰

Microsoft Xbox Series X


مایکروسافت تایید کرده که نسل بعدی ایکس‌باکس دارای قابلیتی است که شما می‌توانید بازی‌های نسل‌های پیشین رو روی این دستگاه بازی کنید. مدیر ایکس‌باکس یعنی فیل اسپنسر گفته که ایکس‌باکس سری ایکس قادر است تمام بازی‌های ایکس‌باکس‌های پیشین از جمله ایکس‌باکس کلاسیک، وان و 360 را اجرا کند.

اجرای بازی‌های نسل قبل بر روی ایکس‌باکس جدید یکی از مباحثی بود که همه خواهان اون بودن و وقتی فیل اسپنسر در نمایشگاه بازی‌های رایانه ای سال 2019 اعلام کرد که قرار است ایکس‌باکس جدید به بازار بیاید این قول را به مردم داد. ما قبلا خبر نداشتیم که آیا فیل اسپنسر به قول خود عمل میکند یا خیر ولی ایکس‌باکس در طول تاریخ نشون داده که میتواند به بازی‌های قدیمی احترام بزاره و اون‌هارو برای ایکس‌باکس‌های جدید خودش قابل اجرا کند همچنین الان ما میدانیم که کسایی 575 بازی نسل‌های قدیم رو خریدارای کرده اند میتوانند روی ایکس‌باکس جدیدشون بازی کنند وقتی که در تعطیلات 2020 کنسول ارائه شد.

کارگردان بخش مدیریت برنامه ایکس‌باکس گفته که شما میتوانید تمام اچیومنت ها، گیم اسکور ها و همچنین دوستان خود را هم به ایکس‌باکس جدید منتقل کنید. مطمئن بودن از اینکه بیشتر بازی‌های نسل پیشین رو بشود روی ایکس‌باکس جدید بازی کرد واقعا برای مایکروسافت مهم بوده و مهندسان این شرکت از سال پیش در حال کار بر روی این قضیه هستند همچنین اون‌ها توانستن بازی‌هایی مثل اسپلینتر سل و یا پرنس ایرانی و .... را برای ایکس‌باکس وان عرضه کنند.

اسپنسر همچنین گفته است که من ایکس‌باکس جدید رو به خانه خودم برده ام و با دسته الایت 2 ازش استفاده میکنم. ما فعلا نمیدونیم که اون دقیقا با چه گیمی بازی کرده ولی ما لیست بلند بالایی از بازی‌های بسیار عالیی که قرار است برای ایکس‌باکس بعدی بیاد با خبر هستیم.

برای ارسال دیدگاه وارد شوید
دیدگاهی ثبت نشده است