10 بازی برتر سال 2019 پلتفرم PC از نظر گرافیک

ADMIN-1 ۱۱ دی ۱۳۹۸ ۱۱۸۸ ۰

Top 10 Best PC Games Graphics of 2019


بعد از معرفی بهترین بازی ها از نظر بهینه بودن حالا 10 بازی برتر از لحاظ گرافیکی معرفی شدند که نسبت به بازی های دیگه گرافیک بهتری داشتند. البته ملاک انتخاب این بازی ها صرفا گرافیک بالای آنها بود نه بهینه بودن یا موارد دیگر. لیست 10 بازی برتر گرافیکی به قرار زیر است:

A Plague Tale: Innocence

بازی A Plague Tale: Innocence یکی از زیباترین بازی ها است. استودیوی Asobo از فتوگرامتری استفاده کرده است و در نتیجه ، بافت های درون بازی بسیار دقیق به نظر می رسند. در این بازی از موتور داخلی استفاده شده و سیستم روشنایی آن بسیار عالی است. بیشتر کاراکترها نیز بسیار دقیق هستند.

Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint

بازی Ghost Recon Breakpoint یک بازی ناامید کننده بزرگی است. با این حال ، قدرت فنی آن باورنکردنی است، و برخی از محیط های بازی واقعاً شگفت انگیز است. Ghost Recon Breakpoint بهتر از Assassin’s Creed Odyssey ,Ghost Recon: Wildlands, The Division 2, Watch Dogs 2 به نظر می رسد و اجرا می شود. یوبی سافت از فتوگرامتری استفاده کرده است و تمام بافت ها باورنکردنی به نظر می رسند. 

Call of Duty: Modern Warfare

بازی Call of Duty: Modern Warfare حتی بدون تأثیرات Ray Tracing روی رایانه شخصی شگفت آور به نظر می رسد. مدل های شخصیت ها از بهترین مواردی هستند که در یک تیرانداز اول شخص دیده ایم و انیمیشن ها واقعا روان هستند. محیط ها نیز باورنکردنی به نظر می رسند. اثرات محیطی و ذرات بسیار جالبی وجود دارد و سطح آنها پر از جزئیات کوچک است.

Gears 5

بازی روی پی سی خیره کننده به نظر می رسد. مدل کاراکترها عالی به نظر می رسند، با این حال، بازی نمی تواند در حد آنچه در Resident Evil 2 Remake یا Detroit: Become Human وجود دارد باشد. همچنین محیط های آن شگفت انگیز به نظر می رسند و برخی از قطعه های ویرانگر محیطی جالب وجود دارد. با این حال، همچنین محدودیت هایی در اینجا وجود دارد که واقعاً ما را غافلگیر کرده است. به عنوان مثال، فیزیک محیط زیست / تخریب محیط زیست. علاوه بر این ، نورپردازی درحد آنچه در بازی های Metro: Exodus و Control وجود دارد، نیست. اما با این وجود Gears 5 بهخارق العاده ای به نظر می رسد.

Resident Evil 2 Remake

بازی Resident Evil 2 Remake کاملاً خیره کننده به نظر می رسد. مدل کاراکترها باور نکردنی به نظر می رسند و بسیاری از افکت های نوری و سایه های مختلفی را به نمایش می گذارند. به طور جدی و به لطف مدلهای شخصیتی فوق العاده دقیق ، بازی را گاهی اوقات می توان یک عنوان نسل بعدی را احساس کرد.

Detroit: Become Human

این بازی درست است در پی سی خوب بهینه سازی نشده است. و ما این عنوان را در لیست بازی های PC Worst Optimized  گنجانده ایم. با این حال ، بازی شرکت Quantic Dream برخی از تصاویر واقعاً چشمگیر را در خود جای داده است. مدل های شخصیتی آن بهترین مواردی است که در سال 2019 دیده ایم. به طور جدی ، فقط با نگاه کردن به تصاویر باز می توان آن را احسا کرد. Detroit همچنین دارای برخی از محیط های شگفت انگیز، هر چند کوچک می باشد.

Red Dead Redemption 2

بازی کاملاً زیبا به نظر می رسد و همه این عنوان را واقعا دوس داشتنی می دانند. با این حال، این بازی سیستم GPU بالایی را می خواهد. مدل شخصیت ها شگفت انگیز هستند و اثرات محیطی و هوا بسیار خیره کننده است. و محیط برفی نیز می تواند تحت تأثیر قرار دهد. Red Dead Redemption 2 در حال حاضر زیباترین بازی جهان باز در رایانه شخصی است.

Metro Exodus

بازییکی از زیباترین بازی ها تا به امروز است که عمدتا به دلیل اثرات Ray Tracing است. 4A Games از RTX برای روشنایی بازی استفاده کرده است و نتیجه نهایی خیره کننده است و به میزان قابل توجهی تصاویر بازی را بهبود می بخشد.این بازی همچنین از برخی از جلوه های جالب PhysX و Hairworks پشتیبانی می کند.

CONTROL

بازی CONTROL بازی است که نشان می دهد بازی های رایانه ای واقعاً بدون چه محدودیتی را در کنسول می توانند ایجاد کنند. Remedy از RTX برای بازتاب نور در بازی، سایه ها، انتشار نور و بازتاب های شفاف آن استفاده کرده است.

Quake 2 RTX

برخلاف سایر بازی های موجود در این لیست ، Quake 2 RTX یک تجربه نسل بعدی است. این یک بازی واقعا قدیمی است. با این حال NVIDIA اخیراً پچ جدیدی را منتشر کرده است که بیشتر جلوه های RTX بازی را نمایش می دهد. Quake 2 RTX نمایشی کامل از توانایی Ray Tracing در این زمان است، و این چیزی است که واقعاً باید آن را تجربه کنید. امیدواریم که NVIDIA نسخه های RTX بیشتری از بازی های کلاسیک کامپیوتر را در سال 2020 و بعد از آن منتشر کند.

برای ارسال دیدگاه وارد شوید
دیدگاهی ثبت نشده است