معرفی بازی موبایل Sticklings Deluxe؛‌ بازگشت رنگی استیک‌ها

ADMIN-1 ۰۹ دی ۱۳۹۸ ۱۱۶۵ ۰

Sticklings Deluxe


Lemming را می‌توان یکی از بازی‌های معمایی و سرگرم کننده دانست که برای پلتفرم‌‌های موبایل عرضه شده است. دراین‌میان، دو سال پیش استودیو DjinnWorkds GmbH بازی Sticklings را روانه بازار کرد. استیک‌لینگز با الهام از Lemming، تجربه‌ای آشنا و دلچسبی را ارائه داده بود. در معرفی بازی موبایل امشب، به‌سراغ بازی اندروید Sticklings Deluxe رفته‌ایم. درواقع Sticklings Deluxe همان محصول دو سال پیش است، اما تیم سازنده مجددا آن را با محتویات بیشتری عرضه کرده است. همچنین تفاوت اصلی این بازی با گذشته، طراحی و جلوه‌های بصری بازی است. استینگ‌لینگز دارای طراحی‌های سیاه و سفید بود. این در حالی است که DjinnWorks GmbH از طراحی‌های رنگی برای نسخه دیلاکس استفاده کرده است که حس‌وحال متفاوت و بهتری را به‌وجود می‌آورد. همچنین مورد دیگری که در نسخه دیلاکس با نسخه اصلی متفاوت است، محتویات داخل بازی است. تیم سازنده از ۴۰ مرحله مجزا و متنوع استفاده کرده تا تجربه‌ای سرگرم کننده و لذت بخش را در اختیار کاربران قرار دهد.

با شروع بازی موبایل Sticklings Deluxe، وارد اولین مرحله می‌شوید. مرحله اول حکم یک مرحله آموزشی را برای شما دارد و به‌خوبی با ساختار بازی آشنا می‌شوید. البته اشاره کنم که Sticklings Deluxe آن‌چنان مکانیسم‌های پیچیده‌ای ندارد و جزو بازی‌های معمایی و پازل محوری است که ساختار ساده‌ای دارند. نحوه بازی کردن بدین صورت است که در هر مرحله، تعدادی استیک‌لینگ از یک جعبه خارج می‌شوند و مسیر مستقیم خود را پیش می‌گیرند. در ادامه شما وظیفه دارید که به‌واسطه مهارت‌هایی که در پایین صفحه‌ نمایش قرار داده شده، آن‌ها را به پورتالی که در محیط مشاهده می‌کنید، هدایت کنید. موردی که در بازی حائز اهمیت است، سرعت عمل شما در انجام کارهای مختلف است. به‌عبارتی استودیو سازنده ازطریق ویژگی‌های مختلف سعی کرده شرایطی را به‌وجود آورد که بازیکنان به‌چالش کشیده شوند. اگر در انتخاب صحیح و مناسب ویژگی مورد نظر سرعت و دقت نداشته باشید، تعدادی از استیک‌لینگ‌های خود را از دست خواهید داد. برای مثال باید از ویژگی ایستادن برای یکی از استیک‌ها استفاده کنید تا همانند یک دیوار عمل کنند. ازاین‌رو سایر استیک‌ها مسیر اشتباه را ادامه نمی‌دهند و به سمت پرتال هدایت می‌شوند.

بااین‌حال، اگر در یک مرحله ستاره مورد نظر خود را کسب نکردید، در پایان مرحله می‌توانید از ویدیوهای تبلیغاتی کمک بگیرید. ویدیوهای تبلیغاتی باعث می‌شوند تا زمان انجام مرحله چند ثانیه کمتر شود و همین مورد کمک می‌کند تا ارزش ستاره کسب شده شما بالاتر برود. بااین‌تفاسیر، اگر به‌دنبال یک بازی اندروید جذاب و معمایی هستید که در جریان ۴۰ مرحله مختلف بتواند شما را به‌چالش بکشد و سرگرم کند، Sticklings Deluxe گزینه‌ی مناسبی برای شما است.


دانلود نسخه اندروید بازی  Sticklings Deluxe

برای ارسال دیدگاه وارد شوید
دیدگاهی ثبت نشده است