دانلود بازی Diablo IV برای کامپیوتر
- انتشار ۱۱ فروردین ۱۴۰۳
- ناشر Blizzard
- سبک اکشن
- پلتفرم Battle.net
- نسخه Backup Data
- حجم بازی 90 GB
Diablo IV + High Resolution Assets
نسخه نهایی Battlenet مخصوص آنلاین با حجم 90 گیگابایت
Battlenet Backup
Diablo IV یک بازی اکشن و نقش آفرینی آنلاین و منحصراً آنلاین است که توسط Blizzard Entertainment ساخته و منتشر شده است. این چهارمین قسمت اصلی از سری دیابلو است. بازیکنان یک شخصیت از یکی از پنج کلاس قابل بازی ایجاد می کنند - Barbarian، Druid، Necromancer، Rogue یا Sorcerer - و از مهارت های خود برای تکمیل ماموریت ها از طریق مبارزه استفاده می کنند.
ویژگیهای Staple که از قسمتهای قبلی این فرنچایز بازگشتهاند، مانند تمرکز بر سیاهچالهای قابل پخش و رویهای و شخصیتسازی متمرکز بر غارت، در حالی که مکانیکهای جدید سری، از جمله دنیای باز و مبارزه بازیکن در مقابل بازیکن را نیز در بر میگیرد.
فرمول اصلی گیم پلی این سری حول محور دستیابی تدریجی تجهیزات قوی تر با شکست دادن دشمنان دشوارتر می باشد. با دشمنان با استفاده از مهارتهای کلاس شخصیت مختلف مبارزه میشود که میتوان آنها را با تجهیزات و درختان استعداد شخصیسازی کرد. این مفهوم برای پیشرفت در داستان و کوئست ها استفاده می شود. دشمنان به خانوادههای هیولا تقسیم میشوند که با موضوع، سبک مبارزه و مکانشان تعریف میشوند. هر خانواده حاوی کهن الگوهای متفاوتی است که نقش های متفاوتی را ایفا می کنند و امکان هم افزایی توانایی های تخصصی بین اعضای خانواده را فراهم می کنند. برای تمایز بین آنها، آنها شبح ها، موضع ها و سلاح های منحصر به فردی دارند.
سباستین استپین، مدیر خلاقیت، توضیح داد که هدف این بود که داستانی "زمین دار" تر از Diablo III ایجاد کند. برای دستیابی به این هدف، طرح داستان حول محور مردم ساده Sanctuary می چرخد تا «سیاست، پادشاهان، یا یک موضوع فانتزی بالا».
اثربخشی شخصیت قابل بازی در مبارزه با ویژگی های آنها و تقویت آنها از آیتم های مجهز تعیین می شود. ویژگی های تهاجمی شامل حمله و شانس بحرانی است که خروجی آسیب را افزایش می دهد. آمارهای دفاعی شامل مقاومت عنصری و دفاع است که میزان آسیب را افزایش می دهد. Diablo IV سه ویژگی جدید را معرفی می کند: Angelic، Demonic و Ancestral Power. قدرت فرشته ای و اهریمنی به ترتیب مدت اثرات مفید و منفی را تغییر می دهند. قدرت اجدادی احتمال اعمال تأثیرات بر موجودیت دیگر را افزایش می دهد. سلاح ها و تجهیزات نادری فزاینده ای دارند که نشانگر کلی قدرت آنهاست. کمیابترین آیتمها دارای جلوههای منحصربهفردی هستند که فراتر از پارامترهای شخصیت را تغییر میدهند. در مصاحبه ای با جو شلی، طراح اصلی بازی و تیفانی وات، تهیه کننده ارشد، مشخص شد که تجارت و کاردستی در بازی در دسترس خواهد بود اما به منابعی خارج از قدرتمندترین آیتم ها محدود خواهد شد. فصلهای محدودی به بازی باز میگردند، که قدرتهای افسانهای را تغییر میدهند تا متا بازی تغییر کند.
ریز تراکنش ها در قالب اقلام آرایشی گنجانده شده است. بازی را نمی توان به صورت آفلاین بازی کرد و نیاز به اتصال به اینترنت دارد.
دیتای آپدیت شده نهایی و رسمی منتشر شده بازی در تاریخ 10 فروردین 1403 می باشد.
برا تهیه اکانت اورجینال و اشتراکی بازی روی تصویر زیر کلیک نمایید
دیدگاهی ثبت نشده است