همه

دانلود بازی FIFA 23 Ultimate Edition برای کامپیوتر - آپدیت 17

ADMIN-1 ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ ۶۴۶۱۷ ۸۰
  • انتشار ۰۳ مهر ۱۴۰۱
  • ناشر Electronic Arts
  • سبک ورزشی
  • پلتفرم EA Play
  • نسخه Backup Data
  • حجم بازی 50 GB

FIFA 23 Ultimate Edition  + Update 17

نسخه EA Play و Steam  مخصوص آنلاین و آفلاین  با حجم 50 گیگابایت
EA Play Backup
Steam Backup


بازی FIFA 23 نسخه‌ی بسیار مهمی برای این فرنچایز و کمپانی EA محسوب می‌شود. این بازی آخرین عنوان فوتبالی این شرکت است که با نام فیفا عرضه می‌شود و از سال بعد عنوان EA SPORTS FC جایگزین نام فیفا می‌شود.

بخش Pro Clubs که در FIFA 22 از ایرادات بسیاری چون پیشرفت بسیار کند و سرورهای بسیار ضعیف و ناپایدار رنج می‌برد، در FIFA 23 متحول شده است. سرورهای بازی در این بخش بسیار سریع هستند و شاید بهترین سرورها را بعد از بخش آلتیمیت تیم در اختیار داشته‌‌ باشند. در عرض فقط چند ثانیه با پیغام Match Found با تعداد زیادی بازیکن مواجه خواهید شد که شاید در تاریخ فیفا بی‌سابقه باشد. همچنین اگر باشگاه احداث کنید، بازیکن‌ها را راحت‌تر برای ارسال دعوت‌نامه پیدا می‌کنید و به سرعت می‌توانید باشگاه خود را گسترش داده و پیشرفت کنید. پیشرفت بازیکن شما نیز سریع‌تر از قبل است و سریع‌تر XP ها را دریافت خواهید کرد.

بخش Volta نیز با اضافه شدن زمین‌های مسابقۀ بیشتر مثل زمین‌های فانتزی، برفی، گلی و دیگر موارد پیشرفت مناسبی داشته است. فروشگاه این بخش آیتم‌های چشم‌نوازی را به خود می‌بیند که می‌توانید صرفا با انجام بازی و بدون خرج هیچ پولی، به بهترین آیتم‌ها دست پیدا کنید. مورد جالب آن است که از طریق بازی در بخش‌های دیگر نیز می‌توانید امتیاز برای خرید آیتم‌های وُلتا کسب کنید که کار را راحت‌تر هم کرده است. سرورهای این بخش نیز در قسمت Squads کاملا بهبود یافته.

بخش Career Mode که در FIFA 22 به کلی متحول شده بود، در FIFA 23 هم اضافات زیادی به خود می‌بیند. البته بهتر است بدانید که این موارد فقط برای تیم‌های باشگاهی مردان در کریر صدق می‌کند و متاسفانه تیم‌های باشگاهی زنان موجود در بازی (لیگ انگلیس و فرانسه) قابل بازی در Career Mode نیستند. منوی این بخش کاملا از نو طراحی شده و کار با آن بسیار کارامدتر و راحت‌تر است. همچنین سرعت جلو رفتن تقویم و رخدادها بسیار سریع‌تر شده و دیگر هیچ لگی در منوها در حین این موارد شاهد نیستیم. در واقع از نظر ظاهری و گرافیکی، منوی بخش مود کریر بسیار بهتر شده است.

به سراغ مهم‌ترین بخش بازی، Ultimate Team، می‌رویم. این بخش بهبودها و غنای خوبی چون Moments را دارد که می‌توانید با انجام چالش‌های جالب آن همچون گلزنی بدون پاس دادن، جوایز خوبی برای پیشرفت تیمتان کسب کنید. همچنین بخش رایوالز نیز تغییراتی داشته و پیشرفت شما در این بخش به شکل منطقی‌تر و پایدارتری رخ می‌دهد؛ شما دیگر شاهد سقوط‌های پیاپی بدون دلیل به دیویژن‌های پایین‌تر نخواهید بود. با این حال، مهم‌ترین تغییر در این بخش مربوط به Chemistery و ساخت تیم شما می‌شود. سیستم متحول‌شده‌ی کمیستری در نسخه جدید فیفا را قبلا در مقاله‌ بررسی بتای بازی توضیح داده‌ام؛ در این حد بدانید که دیگر با سیستم صفر تا صدی کمیستری مواجه نمی‌شوید و با سیستم جدید می‌توانید حداکثر 33 کمیستری داشته باشید و تیمی متشکل از بازیکنانی با لیگ و ملیت‌های مختلف جمع‌آوری کنید.

با وجود تغییرات مثبت این بخش، محدود شدن انجام SBCها به اکانت‌های مختلف و پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای واقعا بلای جان این بازی است. متاسفانه ممکن است در همان اوایل بازی با تیم‌هایی قدرتمند در دیویژن‌های پایین برخورد کنید که فقط و فقط با خرید FIFA Points امکان ساخت آن‌ها وجود دارد! واقعا نمی‌دانم EA تا چه زمانی می‌خواهد چنین پک‌هایی را در بازی بگذارد و نام خودش و فیفا را خدشه‌دار کند! این مسأله به قدری مهم و حیاتی است که نقاط مثبت بازی را زیر سایه می‌برد.

همچنین محدود شدن SBCها باعث شده منبع درآمد بسیاری از ایرانیان کاهش یابد. البته شاید این محدودیت ساخت اکانت و سخت‌گیری‌ها بعد از گذشت مدتی کاهش یابد؛ اما در مقطع فعلی، این بخش برای درآمدزایی چندان مناسب نیست. بخش آلتیمیت تیم همچنان لذت‌بخش است و می‌توانید بدون هینه کردن و صرف زمان، تیم بسیار خوبی درست کنید؛ اما چنین مشکلاتی واقعا لذت آن را کاهش داده است.

اما به سراغ گیم‌پلی و اتفاقات درون زمین مسابقه برویم. اول از همه به مهم‌ترین تغییر و اصلاح بازی می‌پردازم: سیستم پاس‌کاری. این سیستم به طرز قابل‌توجه و شگفت‌انگیزی بهبودیافته و کامل شده است. پاس‌کاری دیگر مشکلات عجیب و غریب ندارد و بازیکنان‌تان بسیار هوشمند و با چشم باز پاس می‌دهند. اگر Passing را در تنظیمات روی حالت Assissted بگذارید، تقریبا هیچ پاس اشتباه ناخواسته‌ای نخواهید داد و گل‌های بیخود و عجیب نخواهید خورد. همین بهبود به تنهایی لذت بازی را چندین برابر کرده است.

سیستم هایپرموشن 2 باعث یک تجربه‌ی بسیار متفاوت نسبت به FIFA 22 شده است. انیمیشن‌های بازیکنان بسیار بیشتر شده و همین موضوع به واقعی‌تر شدن بازی کمک شایانی کرده است. به جرأت می‌توانم بگویم تا مدت‌ها پس از تجربه‌ی بازی، باز هم انیمیشن‌های جدید خواهید دید و اصلا حرکات بازیکنان تکراری نمی‌شود. به جز این‌ها، شرایط جوی نیز تاثیر بسزایی بر تجربه‌ی شما خواهد داشت و وقتی شرایط جوی خاص با پیشرفت حرکات بازیکنان و هایپرموشن 2 ترکیب شود واقعا شاهد قدرت واقعی این تکنولوژی خواهید بود.

با این حال، همه‌چیز هم در گیم‌پلی بازی بی‌نقص نیست. حجم بالای انیمیشن‌ها و احتمالا سنگینی جزئیات آن‌ها، باعث شده برخی اوقات شاهد تاخیر جزئی در اجرای دستورات باشید. این تاخیر در مواقعی که بازیکنان باهم برخورد می‌کنند بیشتر به چشم می‌آید. در هر صورت، هر پیشرفت و گام بلندی مشکلات خودش را هم دارد و نظر شخصی‌ام این است که این گام بلند ارزش چنین مشکل جزئی‌ای را داشته است. خوشبختانه تاخیر در دستورات از نسخه‌ی بتا بسیار کم‌تر شده و وضعیت بهتری دارد.

از ساخت آواتار پر جزئیات بازی هم نگذریم. شما با انتخاب هر جنسیتی برای شخصیت خود در Pro Club یا وولتا یا مربی‌گری، شاهد یک ساخت شخصیت پرجزئیات خواهید بود و مدل موها و جزئیات بیشتری نسبت به نسخه‌های قبلی در دسترستان خواهد بود. همچنین با ساخت یک شخصیت می‌توانید آن را به بخش‌های دیگر هم Import کنید. در واقع این بخش هم مانند دیگر بخش‌های بازی پیشرفت خوبی داشته است.

کیفیت بصری بازی قطعا در حد و اندازه‌های یک اثر کاملا نسل نهمی است. کیفیت چمن بازی اولین چیزی است که توجه شما را به خود جلب می‌کند و رنگ و لعاب و تکان خوردن آن بسیار واقعی‌تر و چشم‌نوازتر از نسخه‌ی قبل است. تکسچرها و کیفیت چهره‌ی بازیکنان پیشرفت زیادی داشته‌اند. جزئیات چهره‌ی بازیکنان واقعا ستودنی است و شباهت چهره‌ی بازیکنان به نمونه‌ی واقعی آن تحسین برانگیز است. همچنین تماشاگران بازی سرانجام چهره‌هایی واقعی و باورپذیر دارند و واکنش‌های باورپذیری را به اتفاقات مختلف نشان می‌دهند و دیگر شاهد کاغذهایی در اطراف زمین مسابقه نیستیم!

سیستم مورد نیاز
سیستم پیشنهادی
CPU
Intel Core i5-6600K AMD Ryzen 5 1600
Intel Core i7-6700 AMD Ryzen 7 2700X
VGA
NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti AMD Radeon RX 570
NVIDIA GeForce GTX 1660 AMD Radeon RX 5600 XT
RAM
8 GB
12 GB
HDD
100 GB
100 GB
OS
Windows 10 64-bit
Windows 10 64-bit

دیتای آپدیت شده تا تاریخ 23 فروردین 1402 (به همراه همه آپدیت های تا آپدیت شماره 11) منتشر شده برای لانچر EA Play میباشد

آپدیت 17 بازی بصورت جداگانه قرار گرفت (28 مرداد  1402)

قابل نصبو بازی با اشتراک گیم پس و اکانت اشتراک آفلاین و اورجینال

روش نصب دیتای فول آنلاک در استیم:

بعد از دانلود و اکسترکت کردن بازی مورد نظر پوشه بازی رو در پوشه common در پوشه استیم کپی نمایید سپس از استیم دانلود بزنین تا دیتا شناسایی و نصب شود.

اگر پوشه مورد نظر رد داخل پوشه استیم نبود کافیست محل نصب را از استیم انتخاب کرده و بازیو دانلود بزنین تا پوشه استیم ایجاد شود بعد در داخل پوشه ایجاد شده پوشه common را ایجاد کنین. (حتما حتما قبل از زدن دانلود بازی بعد از ایجاد پوشه استیم بازی را که از استیم دانلود زده بودین انیستال کنین و بعد از کپی کردن دیتا دانلود بزنین)

آموزش نصب بازی در اوریجین

  • برای اجرا بازی‌های اریجین ابتدا از اینجا لانچر اوریجین را دانلود و سپس نصب و اپدیت کنید.
  • سپس با اکانت اورجینال یا اکانت اشتراکی بازی وارد لانچر شوید و از My Game LIBRARY روی بازی کلیک کنید.
  • بعد از کلیک روی بازی و زدن Download بعد از دانلود چند مگابایت دانلود را متوقف کنید.
  • حال دیتای دانلودی از سایت را در پوشه محل نصب بازی بریزید.
  • بعد از کپی شدن دیتا به لانچر برگشته و گزینه ادامه دانلود را بزنید تا اوریجین شروع به شناسایی فایل‌های شما بکند.
  • بعد از اتمام شناسایی فایل‌ها در صورت انتشار آپدیت بازی شروع به آپدیت می‌کند.
  • بعد از اتمام آپدیت می‌‌توانید بازی را اجرا کنید.

برا تهیه اکانت اورجینال و اشتراکی بازی روی تصویر زیر کلیک نمایید

لینک های دانلود مستقیم آپدیت شماره 17 (28 مرداد 1402)
تمامی لینک های دانلود سایت نیم بها می باشند
رمز فایل ها www.gameshift.ir
برای ارسال دیدگاه وارد شوید
Erfan 1 سال پیش

سلام
فیفا 23 توی استیم پولیه... و گزینه buy داره فقط (install نداره کلا)
با دانلود پک FIFA 23 Ultimate Edition رایگان میشه بازی کرد؟ اگه میشه چطور؟
ممنون

ADMIN-1 1 سال پیش

سلام کلا بازی پولی هست و باید بخرین.
برای راهنمایی خرید اشتراک افلاین یا نسخه اورجینال به پشتیبانی در تلگرام پیام دهید لطفا

Erfan 1 سال پیش

کدوم سری fifa یا efootball نیاز به خرید اکانت ندارن؟

ADMIN-1 1 سال پیش

کلا سری efootball رایگان هستن ولی فیفا هیچ کودوم کرک نشدن و نیازمند اکانت هستن

یونس 1 سال پیش

سلام پارت دو مشکل داره
دو بار دانلود کردم موقت اکسترکت ارور داد

ADMIN-1 1 سال پیش

سلام تست شده مشکلی ندارن.
ریپیر کنین پارت 2 رو .
این مشکل موقع دانلود در هاردتون اینجوری میشه

بهروز 1 سال پیش

سلام امکان دارد بکاپ نسخه ی استیم بازی Gears 5 رو قرار بدید؟

ADMIN-1 1 سال پیش

سلام درخاست بازی رو از قسمت مربوط به خودشاعلام نمایید

بهروز 1 سال پیش

صفحه ی بازی گیرز 5 باز نمیشه ارور میده

ADMIN-1 1 سال پیش

سلام مشکلات دیتای بازی هایی که وجود ندارد رو از پشتیبانی سایت در تلگرام راهنمایی بگیرید

Hadi 1 سال پیش

ایا با اپدیت ۵ نیازی به ریختن اپدیت های دیگر تو پوشه فیفا نیس یا باید به ترتیب اپدیت هارو دانلود کنیم مثلا یک و دو سه و چهارو از قبل ریخته باشیم چون میخوام اکانت اشتراکی فیفا بخرم واسه اون میگم

ADMIN-1 1 سال پیش

سلام . آپدیت اخری کافیه و نیاز به اپدیت های قبلی نیس

امین 1 سال پیش

سلام عزیزان، وقتی بازی نصب میشه چرا ب هیچ طریقی روی دسته بازی نمیافته؟!

ADMIN-1 1 سال پیش

سلام
این مورد رو اطلاع ندارم.
از دوستان عزیز اگر کسی روششو بلده میتونه اینجا کامنت کنه بقیه دوستان استفاده کنن

Omid 1 سال پیش

سلام داداش تونسی مشکل دسته را حل کنی اگه تونسی یه راهنمایی هم به من بکن ممنون

ADMIN-1 1 سال پیش

از کسایی که مشکل اتصال کنترلر در فیفا ۲۳ دارن اگر مشکلو حل کردن در کامنتا یادداشت کنن تا همه دوستان بتونن استفاده کنن.با تشکر

Shahin7 10 ماه پیش

سلام وقتتون بخیر دوستانی که مشکل تنظیم کنترلر دارند باید برنامه xoutpoutرو نصب کنن تو اونجا برای هر کنترلر استارت رو بزنن بعد سیو کنن بعد وارد بازی بشن

علیرضا فتاحی 1 سال پیش

سلام ببخشید یه سوال میخواستم بدونم باید اپدیت رو همزمان با بقیه پارت ها اکسترکت کنیم یا جدا ؟

ADMIN-1 1 سال پیش

سلام اگر دیتای بازیزو ندارین بله باید هم دیتای اصلی هم اپدیت دانلود بشه

َamir 1 سال پیش

سلام اپدیت 6.1 کی قرار میگیره؟

ADMIN-1 1 سال پیش

سلام اپدیت قرار گرفته

مهدی 1 سال پیش

سلام و درود
ببخشید من وقتی تو استیم پلی رو میزنم قسمت آنتی چیت رد میشه ولی همون صفحه اول لودینگ بازی هنگ میکنه و جلوتر نمیره میدونید مشکل چیه

ADMIN-1 1 سال پیش

سلام
متاسفانه اطلاعی ندارم

مصطفی علیمردانی 1 سال پیش

سلام میخواستم بدونم دوستانی که از این سایت سی دی کی اشتراکی فیفا رو تهیه کردین فیلتر شکنتون چی بوده و اینکه به نظرتون فیلتر شکن هات اسپاات شیلد و نورد واسه این کار اوکیه و مشکلی نداره لطفا لطفا جواب بدین خیلی واجبه نمیخوام الکی سی دی کی تهیه کنم و بعد برای Vpn به مشکل بخورم پس اگه چیزی میدونید کمک کنید

ADMIN-1 1 سال پیش

سلام برای راهنمایی بیشتر به پشتیبانی در تلگرام پیام دهید لطفا

abolfazl 1 سال پیش

سلام ببخشید من 14 پارت رو دانلود کردم اول اونارو استرکت کنم بعد اپدیت هارو بهش واردکنمم یا نه

میشه راهنمایی کنید

ADMIN-1 1 سال پیش

سلام بله هم دیتای اصلی و هم اپدیت رو اکسترکت کنین بعد اپدیتو داخل پوشه دیتای اصلی کپی کنین

ابوالفضل 1 سال پیش

ببخشید من اشتباهی دیتای استیم رو دان کردم میشه تبدیلش کرد به اوریجین؟

ADMIN-1 1 سال پیش

سلام اگه دیتای دانلودی بصورت بکاپ باشه باید با اکانت استیم نصب کنین بعد اون دیتارو در اوریجین استفاده کنین البته با یسری تغییرات تا بتونه دیتارو شناسایی کنه

soroush 1 سال پیش

سلام این دیتا رو میشه ریخت رو نسخه استاندارد بازی؟

ADMIN-1 1 سال پیش

سلام بله رو همه نسخه ها میتونین بزنین

mamad 1 سال پیش

برای دوستانی که مشکل اتصال دسته دارن
برنامه x360ce رو نصب کنید و داخل پوشه بازی بریزیدش
قبل از اجرای بازی برنامه رو باز کنید و تمام

hossein 1 سال پیش

سلام
من بازی رو دانلود کردم اما وقتی که دیتا رو توی پوشه بازی کپی میکنم لانچر اون رو شناسایی نمیتون کنه و دانلود بازی از جایی که متوقف شده دوباره شروع میشه خواستم بپرسم که باید چیکار کنم؟

ADMIN-1 1 سال پیش

سلام برای راهنمایی به پشتیبانی در تلگرام پیام دهید

Akbar 12 ماه پیش

سلام وقت بخیر. من تو اکانت استیم بازی فیفا ۲۳ نسخه standard رو خریده ام. بک آپ نسخه ultimate edition‌‌ که برای دانلود گذاشتین روی نسخه standard جواب میده ؟؟

ADMIN-1 12 ماه پیش

سلام بله جواب میده

Ali 12 ماه پیش

سلام وقت بخیر برای اجرای این بازی باید پولی بدم مثلاً سی دی کی اشتراکی بخرم یا از اینجا دانلود و نصب کنم راحت اجرا میشه

ADMIN-1 12 ماه پیش

سلام نیازه اشتراک بخرین. بدون اکانت نمیشه

محمد 11 ماه پیش

سلام وقت بخیر من سی دی کی اشتراکی خریدم و بازی رم از خود استیم دان کردم و بکاپ نصب نکردم. اما اول بازی روی لگو EA پس زمینه خاکی داره گیر میکنه.ممنون میشم راهنمایی کنید

ADMIN-1 11 ماه پیش

سلام ممنون
مشکلات اجرا رو از اینترنت سرچ کنین لطفا

محسن 11 ماه پیش

سلام من نسخه steam فیفا ۲۳ رو دانلود کردم ولی ea app ایراد میگیره و میگه فقط نسخه ea app رو دانلود کنم الان باید چیکار کنم نسخه ای که شما برای دانلود گذاشتین برای ea هست ؟

ADMIN-1 11 ماه پیش

سلام بله نسخه ea play هست

Hadibozorgmehr 11 ماه پیش

سلام.آپدیت ۱۲ لینکش نیست یا من نمیبینم؟؟؟

ADMIN-1 11 ماه پیش

سلام فردا قرار میدیم

ADMIN-1 11 ماه پیش

سلام فردا قرار میدیم

PAX 11 ماه پیش

سلام این آپدیت آخر بازیه؟ و میشه رو لانچر جدید EA APP نصبش کنم؟ آخه ۴ روز دیگه بازی میاد رو گیم پس باید از لانچر جدید EA بازی ران شه

ADMIN-1 11 ماه پیش

سلام آپدیت جدید فردا قرار میگیره. فعلا میتونین دیتای اصلیو دانلود کنین

سیداحمد 11 ماه پیش

سلام ببخشید سایتتون با فیلترشکن فقط باز میشه می خواییم آپدیت فیفا ۲۳ رو دانلود کنیم ولی با فیلتر شکن هم نمیشه دانلودشون کرد بدون فیلتر شکنم نمیشه

ADMIN-1 11 ماه پیش

سلام بخاطر یسری تغییرات موقت اینجوری شده. بزودی برطرف میشه.
موقع دانلود قطع کنین دانلود بزنین

Rezadel 10 ماه پیش

سلام این دیتا به درد game pass میخوره

ADMIN-1 10 ماه پیش

سلام بله میتونین نصب کنین

صادق 10 ماه پیش

فایل های اپدیت را باید. در کدام پوشه کپی کنیم؟!!

ADMIN-1 10 ماه پیش

سلام در پوشه دیتای اصلی

صادق 10 ماه پیش

پارت های fifa23 که گذاشتین برای اورجین هستش یا استیم؟؟؟

ADMIN-1 10 ماه پیش

سلام
دیتا برای ea play هست

ho0man 10 ماه پیش

سلام من تازه میخوام دانلود کنم. آپدیت جدیدی که گذاشتید رو چطوری انجام بدم؟

ADMIN-1 10 ماه پیش

سلام
اپدیت رو داخل پوشه دیتای اصلی کپی کنین

ho0man 10 ماه پیش

خیلی ممنون
بدون هیچ دانلودی بازی نصب شد. کارتون عالیه

ADMIN-1 10 ماه پیش

خواهش میکنیم.

مهدی 10 ماه پیش

سلام ببخشید با چه برنامه ای آفلاین سازی کنیم ممنون میشم سریع جواب بدین

ADMIN-1 10 ماه پیش

سلام برا افلاین سازی بهتره نتو قط کنین یا از نرم افزار های لاک کردن نت استفاده کنین. سرچ کنین میاره

یونس 10 ماه پیش

سلام
برای آپدیت کردنش باید دوباره همش رو دانلود کنیم یا اگر آپدیت 13 رو دانلود کنیم به تنهایی میشه آپدیتش کرد

ADMIN-1 10 ماه پیش

سلام فقط کافیه اپدیتو بریزین و مجدد ریپیر کنین دیتارو

یونس 10 ماه پیش

خب فایل های خود بازی رو ندارم
ولی بازی رو نصب دارم

ADMIN-1 10 ماه پیش

سلام اپدیت نیازه دانلودش اگرم دیتاشو ندارین اونم باید دانلود کنین

Imanzhr 10 ماه پیش

سلام ،من از یک سایت دیگه بکاپ اورجین فیفا رو دانلود کردم،میخواستم بدونم، الان که اریجین با EA استور یکی شده آیا دیتای اریجین رو که دانلود کردم قبول میکنه یا خیر یا کلا باید فروشگاه رو عوض کنم مثلا برم رو استیم

ADMIN-1 10 ماه پیش

سلام به اپدیت نیاز دارین دانلود کنین. برا دیتا باید تست کنین رو ea play

حسام 10 ماه پیش

این بازی رو میشه انلاین با دوستامون بازی کنیم ؟

ADMIN-1 10 ماه پیش

سلام بله اکانت بازیو داشته باشین میشه

محمد 9 ماه پیش

سلام
لینک های آپدیت 14.1 مشکل داره لطفا اصلاح کنید

ADMIN-1 9 ماه پیش

سلام.
کامل اپلود نکردیم.کامل شن در تلگرام اطلاع رسانی میشه

کیان 9 ماه پیش

سلام
ببخشید یه سوال
اگر من سی دی کب تهیه کنم دیگه لازم نیس با لانچر و یا استیم پلی بدم دیگه نه؟
سی دی کی افلاین منظورمه

ADMIN-1 9 ماه پیش

سلام نیازه دیتا و اپدیتشو دانلود کنین و با اکانتی که خرید کرده اید در استیم یا ea play نصب کنین

Keyvan 7 ماه پیش

سلام میخواستم بدونم که باید هتمن اکانت بازی رو خریده باشیم تا فایل ها رو دانلود کنیم تا بتونیم بازی کنیم ؟

ADMIN-1 7 ماه پیش

سلام این نسخه از دیتا بله نیازه اکانت داشته باشین

سیاوش 7 ماه پیش

سلام خواستم بپرسم این لینک دانلود که شما گذاشتین اورجینال و خرید و فروش کوین داخلبازی میشه کرد

ADMIN-1 7 ماه پیش

سلام بله نسخه اورجینال همه چیش فعاله و انلاین میتونین کوین هم ترید کنین

amir 6 ماه پیش

سلام من اکانت گیم پس pc دارم و داخل ea app باید فیفا 23 رو دانلود کنم. همین فایل ها رو دانلود کنم؟ و چطوری نصبش کنم؟

ADMIN-1 6 ماه پیش

سلام بله دیتا و اپدیت بازیو باید دانلود کنین

ADMIN-1 6 ماه پیش

سلام بله دیتا و اپدیت بازیو باید دانلود کنین