جوانان

دانلود بازی Total War Warhammer III برای PC

ADMIN-1 ۰۱ دی ۱۴۰۲ ۱۸۸۵۸ ۱۸
  • انتشار ۲۸ بهمن ۱۴۰۰
  • ناشر Sega
  • سبک استراتژی
  • پلتفرم Steam
  • نسخه Backup Data
  • حجم بازی 110 GB

Total War: Warhammer III 

نسخه نهایی Steam مخصوص آنلاین (کرک نشده) حجم 110 گیگابایت
Steam Backup


بازی استراتژی Total War: Warhammer 3 متمرکز روی نبرد گیمرها با Chaos خواهد بود. البته سازندگان قول داده‌اند که در این بازی چند نژاد دیگر همچون Kislev (دورترین تمدن انسانی در شمال و معروف به سرزمین ملکه یخی) و Cathay (تمدنی قرارگرفته در شرق دور و معروف به امپراطوری اژدها آسمانی) را هم به جهان Total War: Warhammer بیاورند. دشمنان اصلی بازیکنان نیز شخصیت Slaanesh یا همان شاهزاده‌ی تاریکی، شخصیت Tzeentch یعنی ارباب بادها، شخصیت Khorne یا همان رب‌النوع خون و شخصیت Nurgle یعنی ارباب طاعون خواهند بود.

استودیو بازی‌سازی Creative Assembly وعده می‌دهد که بازی Total War: Warhammer 3 یک بخش داستانی گسترده داشته باشد؛ تا گیمرها در آن مشغول تلاش برای نجات دادن یا بهره‌برداری از قدرت الهه‌ای رو به موت باشند. هرکدام از نژادها شما را به سفری به‌خصوص به سمت قلمرو کابوس‌وار Chaos می‌فرستد. ولی درنهایت، همه‌ی مسیرها به نقطه‌ی اوج ختم می‌شوند؛ نبردی که تعیین‌کننده‌ی قطعی سرنوشت جهان است.

آخرین غرش یک خدای در حال مرگ، مرز بین دنیاها را می شکند و دریچه ای را به قلمرو آشوب باز می کند. از این گرداب، چهار قدرت ویرانگر - Khorne، Nurgle، Tzeentch و Slaanesh - بیرون می آیند و تاریکی و ناامیدی را گسترش می دهند.
جنگجویان سرسخت کیسلف و امپراتوری وسیع گراند کاتای در آستانه ایستاده اند، در حالی که شاهزاده دیمون انتقام جو عهد می کند کسانی را که او را فاسد کرده اند نابود کند. درگیری آینده همه را فرا خواهد گرفت. آیا شیاطین خود را تسخیر خواهید کرد؟ یا بهشون دستور بده؟
با هفت مسابقه منحصر به فرد و صدها واحد تحت فرمان خود، ارتشی را تشکیل دهید و در نبردهای حماسی زمان واقعی در سراسر دنیایی از مقیاس و تماشایی خیره کننده تسلط پیدا کنید.
در جاه‌طلبانه‌ترین و پیشگامانه‌ترین عنوان Total War تا به امروز، در روایتی جذاب غوطه‌ور شوید که شما را به قلمرو شگفت‌انگیز Chaos و دوباره برمی‌گرداند. امپراتوری خود را در یک جعبه شنی استراتژی ایجاد کنید که تضمین می کند هیچ دو کمپین هرگز یکسان نیستند.
به عنوان 10 لرد افسانه ای بازی کنید! آیا در کنار خدایان آشوب قرار می گیرید و یکی از قهرمانان شیطان صفت آنها را می گیرید، به عنوان یک اژدهای متحول باستانی از گرند کتای بازی می کنید، با ملکه یخی از کشور یخ زده کیسلف دفاع می کنید یا نقش شرور نهایی را در نقش شاهزاده دیمون بازی می کنید؟
دیمون شاهزاده را با طراحی منحصر به فرد خود با مجموعه عظیمی از اعضای بدن و قدرت ها سفارشی کنید و میلیاردها ترکیب بالقوه را متناسب با سبک بازی خود ایجاد کنید.
چند نفره در حال حاضر بزرگتر از همیشه است. با کمپین چند نفره وسیع 8 نفره قلمرو آشوب، حالت شدید سلطه 1 به 1، کمپین های چند نفره مبتنی بر داستان که در اطراف Kislev و Grand Cathay ساخته شده اند و نبردهای رتبه بندی شده و سفارشی، هیچ کمبودی برای ایجاد آشوب با دوستان وجود ندارد.

سیستم مورد نیاز
سیستم پیشنهادی
CPU
Intel Core i3-4130 AMD Ryzen 3 1200
Intel Core i5-6500 AMD Ryzen 5 1600
VGA
NVIDIA GeForce GTX 950 AMD Radeon RX 460
NVIDIA GeForce GTX 1660 AMD Radeon RX 5600 XT
RAM
6 GB
8 GB
HDD
120 GB
120 GB
OS
Windows 10 64-bit
Windows 10 64-bit

نسخه استیم بازی آپدیت 1 دی 1402

روش نصب دیتای فول آنلاک در استیم:

بعد از دانلود و اکسترکت کردن بازی مورد نظر پوشه بازی رو در پوشه common در پوشه استیم کپی نمایید سپس از استیم دانلود بزنین تا دیتا شناسایی و نصب شود.

اگر پوشه مورد نظر رد داخل پوشه استیم نبود کافیست محل نصب را از استیم انتخاب کرده و بازیو دانلود بزنین تا پوشه استیم ایجاد شود بعد در داخل پوشه ایجاد شده پوشه common را ایجاد کنین. (حتما حتما قبل از زدن دانلود بازی بعد از ایجاد پوشه استیم بازی را که از استیم دانلود زده بودین انیستال کنین و بعد از کپی کردن دیتا دانلود بزنین)


برا تهیه اکانت اورجینال و اشتراکی بازی (نسخه مایکروسافت استور) روی تصویر زیر کلیک نمایید

لینک های دانلود مستقیم بازی Total War: Warhammer III برای PC (بکاپ استیم - آپدیت 1 دی)
همه لینک های دانلود سایت نیم بها می باشند
لینک های دانلود مستقیم بازی Total War: Warhammer III برای PC (مایکروسافت استور- آپدیت 27 تیر)
همه لینک های دانلود سایت نیم بها می باشند
رمز فایل ها www.gameshift.ir
برای ارسال دیدگاه وارد شوید
kifeb64481 2 سال پیش

دمتون گرم تنها سایتی هستید ک دیتای مایکروسافت استور رو میزارید و اموزششو دارید واقعا به امید شما گیم پس میخریم

ADMIN-1 2 سال پیش

خواهش میکنیم.
گیم پس هم برا خریدش میتونین به پشتیبانی سایت در تلگرام پیام دهید

ben 2 سال پیش

سلام نسخه ماکروسافت استور 113 گیگ دانلود داره ولی فایلی که شما قرار دادین 75گیگ هست فایل ها بروزه؟ نصب رو باید با پاورشل انجام بدیم؟ ممنون میشم جواب بدین

ADMIN-1 2 سال پیش

سلام بعد اکسترکت 113 میشه. بله کامله و نصب با پاورشله

kab 2 سال پیش

سلام لینکهای دانلود مشکل دارن باز نمیشه

ADMIN-1 2 سال پیش

سلام به پشتیبانی سایت در تلگرام پیام دهید لینک ارسال شه

alireza 2 سال پیش

سلام دانلود نمیشن سایت جای دیگه سراغ دارید این بازی رو بگیرم

ADMIN-1 2 سال پیش

سلام مشکلتونو به پشتیبانی در تلگرام اعلام کنین

Iman 10 ماه پیش

سلام وقت بخیر
فایل ها ارور ۴۰۴ میده
لطفا پیگیری کنید ممنون

ADMIN-1 10 ماه پیش

سلام ممنون
آپدیت جدید فردا قرار میگیره

Reza 10 ماه پیش

سلام یعنی برای اجرا ۱۰ دلار اکتیویت باید بزنم و بعدش مشکلی نیست چون قبلا هر بازیی رو با میفرستادم استیم اجرا نمیکرد اصلا دیتا رو دانلود نمیکرد الان این کار رو بکنم اوکیه دیگه؟

ADMIN-1 10 ماه پیش

سلام متوجه سوالتون نشدم

bardia 3 ماه پیش

سلام لینک های دانلود مشکل دارن

ADMIN-1 3 ماه پیش

سلام
دیتای اپدیت شروع قرار میگیره بزودی

mostafa 2 ماه پیش

سلام اولا کمال تشکر از زحماتتون دارم...78 گیگ فایل فشرده دانلود کردم و بعد از اکسترک ، مجموعا 74.6 گیگ فایل شد...فرموده بودید بعد اکسترک حدود 113 گیگ باید بشه......یکی دیگه از نظرات کاربران هم به این موضوع اشاره کرده بود...

ADMIN-1 2 ماه پیش

سلام
اگر کامل بدون ارور اکسترکت شده یعنی دیتا کامل و سالم هست. اگر در کامنتا حجم فایل زیاد زده شده احتمالا با بازی دیگه اشتباه شده حجم نوشته شده.

mohammad 3 روز پیش

سلام من نصب کردم
استخراجم کردم
ولی هیچ بخش ستاپی نیست ، البته من دیدم توی بخش اموزش نصب چیزهایی نوشتید ولی هیچی سر در نیارم :(
میشه راهنمایی کنید؟ من سه روز طول کشید تا دانلودش کردم

ADMIN-1 20 ساعت پیش

سلام به پشتیبانی در تلگرام پیام دهید