جوانان

دانلود بازی Lost Eidolons برای کامپیوتر

ADMIN-1 ۰۱ آبان ۱۴۰۱ ۱۱۳۳ ۲
  • انتشار ۲۱ مهر ۱۴۰۱
  • ناشر Ocean Drive Studio
  • سبک اکشن ماجراجویی
  • پلتفرم Windows
  • نسخه Gold Berg
  • حجم بازی 15 GB

Lost Eidolons

نسخه فشرده Gold Berg همراه با کرک با حجم 15 گیگابایت
GoldBerg Repacks


سرزمین بنریو زمانی پادشاهی درخشان در کنار دریا بود. سپس یک فاتح مشت آهنین، Ludivictus، جهان را به آتش کشید و نقشه ها را دوباره ترسیم کرد. اکنون بنریو یکی از استان‌های سرکوب‌شده در یک امپراتوری در حال فروپاشی است که تنها ارباب واقعی آن فساد است.

وارد ادن شوید، یک کاپیتان مزدور جذاب که مجبور می شود زمانی که دهکده اش با سر در جنگ رانده می شود، فرمانده شورشیان شود. اکنون ادن باید متحدان خود را جمع کند و در برابر ارتش امپراتوری، هیولاهای ترسناک و دشمنان درون خود ایستادگی کند.

استاد شبکه
سربازان خود را به صورت استراتژیک در هر نبرد مستقر کنید تا از مهارت های کلاس و جادوی آنها استفاده کنید. در میدان نبرد تسلط پیدا کنید و در سناریوهای جنگی چالش برانگیز مبتنی بر شبکه، پیروزی را بدست آورید.

عناصر را به کار بگیرید
قلعه های بلند را محاصره کنید، از رئیسان حیله گر با توانایی های منحصر به فرد سبقت بگیرید و با هیولاهای غول پیکری که شما را مجبور می کنند تاکتیک های خود را تغییر دهید، یا تبدیل به وعده غذایی بعدی آن ها شوید.

پیوند با متحدان
رهبری یک شورش فقط به معنای پیروزی در نبردها نیست. شما همچنین باید اردوگاه خود را بسازید، مردم را متقاعد کنید که به آن بپیوندند، داستان آنها را بشناسید و به آنها کمک کنید تا در اوج و فرودهای انقلاب حرکت کنند.

تیم خود را سفارشی کنید
با بیش از 20 شخصیت قابل بازی و 10 کلاس برای انتخاب، نیروی جنگی عالی را استخدام و آموزش دهید. متحدان خود را برای باز کردن مهارت ها، جادوها و توانایی های غیرفعال جدید مجهز و آموزش دهید. تیم قدرتمند خود را در برابر کل ارتش قرار دهید و پیروزمندانه برخیزید.

سیستم مورد نیاز
سیستم پیشنهادی
CPU
Intel Core i5-3570 AMD Ryzen 3 1300X
Intel Core i5-9500 AMD Ryzen 5 1400
VGA
NVIDIA GeForce GTX 960 AMD Radeon RX 470
NVIDIA GeForce GTX 1660 AMD Radeon RX 580
RAM
8 GB
16 GB
HDD
15 GB
15 GB
OS
Windows 10 64-bit
Windows 10 64-bit

نسخه فشرده شده توسط GoldBerg

لینک های دانلود مستقیم بازی Lost Eidolons برای PC - نسخه GoldBerg
همه لینک های دانلود سایت نیم بها می باشند
رمز فایل ها www.gameshift.ir
برای ارسال دیدگاه وارد شوید
امیرحسین 2 سال پیش

سلام خسته نباشید ببخشید میشه بازی جی تی ای وی همون نسخه ای که قبلا تو سایت بود رو دوباره بزارید خیلی ممنونتون میشم چون هیجانیست

ADMIN-1 2 سال پیش

سلام نه متاسفانه امکانش نیس