جوانان

دانلود بازی Mortal Kombat 1 Premium Edition برای کامپیوتر

ADMIN-1 ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۷۴۶۱ ۳
  • انتشار ۲۳ شهریور ۱۴۰۲
  • ناشر NetherRealm Studios
  • سبک اکشن
  • پلتفرم Steam
  • نسخه Backup Data
  • حجم بازی 95 GB

Mortal Kombat 1 Premium Edition

نسخه نهایی  Steam مخصوص آنلاین و آفلاین  با حجم 90 گیگابایت
Steam Backup


داستان Mortal Kombat 1

نسخه‌های اخیر مورتال کامبت، از حیث ارائه یک تجربه داستانی کیفیت مناسبی برای یک بازی مبارزه‌ای داشته‌اند و همین هم جذابیت این جنبه از بازی را افزایش داده است. مورتال کامبت ۱ قرار است یک ریبوت باشد؛ به این معنی که سازندگان تعریف دوباره‌ای از مجموعه و جزییات آن ارائه می‌دهند که لزوما قرار نیست وابستگی خاصی به نسخه‌های قبل داشته باشند. اد بون، خالق بازی، اخیرا اعلام کرد که Mortal Kombat 1 قرار نیست از حیث داستانی ارتباطی با نسخه قبل داشته باشد ولی خب با شناختی که از اد بون و تکذیب‌های معروف همیشگی او داریم، با کمی بررسی دقیق‌تر تریلر معرفی بازی می‌توان گفت که داستان چندان هم بی‌ارتباط با گذشته نیست.

اگر بسته Aftermath مورتال کامبت ۱۱ را تجربه کرده باشید، در جریان هستید که لو کنگ پس از موفقیت در نبرد با شنگ سونگ، به معبد شائولین می‌رود تا در دوره تازه‌ای از تاریخ، کونگ لائو را برای تبدیل شدن به قهرمان Earthrealm در مسابقات مورتال کامبت آماده کند. تریلر مورتال کامبت ۱ هم دقیقا از جایی آغاز می‌شود که لو کنگ اعلام می‌کند دوران جدیدی آغاز شده است و او را درکنار کونگ لائو و در معبد شائولین می‌بینیم. پس بعید نیست که داستان درواقع ادامه همان بسته الحاقی نسخه قبلی باشد یا حداقل با آن مرتبط شود.

فارغ از اینکه جزییات داستان به چه شکل است، ندررلم تایید کرده که در Mortal Kombat 1 هم قرار است شاهد بخش اختصاصی داستانی بازی باشیم و از آن مهم‌تر، تاکید کرده که گیمر‌ها باید انتظار پیچش‌های مهمی را در این بخش باشند که با گذشته مجموعه، شاید تناقض‌هایی هم داشته باشند. برای مثال معمولا در نسخه‌های مختلف مجموعه، شاهد بودیم که اسکورپیون با انگیزه انتقام گرفتن از ساب زیرو که تصور می‌کند عامل اصلی قتل‌عام خانواده‌اش باشد، پا به میدان نبرد می‌گذارد ولی بعید نیست که در این نسخه، از همان ابتدا این دو کاراکتر محبوب مجموعه را کنار هم ببینیم. هنوز اطلاعات بیش‌تری راجع به سایر حالت‌های بازی اعلام نشده است و برای این منظور باید بیشتر منتظر بمانیم؛ بااین‌حال تقریبا مشخص است که شاهد حالت‌های آنلاین و آفلاین مختلفی خواهیم بود.

کاراکترهای مورتال کامبت ۱

یکی از جذابیت‌های اصلی مجموعه Mortal Kombat، شخصیت‌های خاطره‌انگیز آن است و خب با اینکه نسخه جدید یک ریبوت خواهد بود، اما کماکان به شخصیت‌های دوست‌داشتنی همیشگی مجموعه وفادار است. به ساب زیرو، اسکورپیون، لو کنگ و کونگ لائو اشاره کردیم و کنار آن‌ها، حضور شخصیت‌هایی مثل جانی کیج، کِنشی (Kenshi)، کیتانا، رِیدِن (Raiden)، رِین (Rain)، Mileena و اسموک هم تایید شده است. شنگ سونگ هم یکی دیگر از کاراکتر‌ها است که برای استفاده از او، حتما باید بازی را پیش‌خرید کنید. بازی کاراکترهای دیگری هم دارد اما پیش از پرداختن به آن‌ها، بد نیست اشاره کنیم که ظاهر برخی از این کاراکترها تفاوت‌های زیادی با همیشه دارد و مثلا خیلی از طرفداران، به ظاهر رِیدِن اعتراض کرده‌اند. یک نکته جالب دیگر مربوط‌به جانی کیج است که در این نسخه ظاهری از او را با ایفای نقش ژان کلود ون دام معروف خواهیم دید؛ گیمرهای قدیمی به‌یاد دارند که جانی کیج به‌عنوان ژان کلود شناخته می‌شد و این بار این قضیه رسمی هم شده است.

گیم‌پلی مورتال کامبت ۱؛ خشن‌تر و روان‌تر از همیشه

معمولا بازی‌های مبارزه‌ای مختلف، هرکدام به‌دلیل یک ویژگی خاص شناخته می‌شوند و اغراق نیست اگر بگوییم که ویژگی متمایز‌کننده مورتال کامبت از سایر آثار، نترس بودن این مجموعه در نمایش خشونت عریان در مبارزه‌ها است. از همان نسخه‌های اولیه، مورتال کامبت نبرد‌ها را به خشن‌ترین شکل ممکن به‌تصویر کشیده و در نسخه‌های اخیر هم به‌لطف پیشرفت‌های گرافیکی، می‌توان این جنبه را واضح‌تر از همیشه هم حس کرد. خب مورتال کامبت ۱ هم قرار نیست این رویه را تغییر بدهد و نمایش‌های بازی تا الان، حسابی خونین و بی‌رحم به‌نظر می‌رسند.

از ویژگی‌های بارز مورتال کامبت ۱ از این حیث، می‌توان به حضور حرکت‌های مختلف در بازی اشاره کرد. Fatality‌ها کماکان در بازی حاضر خواهند بود و می‌توانید در پایان نبردی که پیروز آن شده‌اید، با اجرای آن‌ها رقیب خودتان را به شکلی وحشتناک نابود کنید. یکی دیگر از حرکت‌هایی که در بازی شاهد خواهیم بود، Bone Krushing نام دارد که از اسم آن هم می‌توان حدس زد که هدفش، شکستن استخوان حریف‌ها در مبارزه‌ها است. این حرکات شباهت زیادی با X-Ray‌ها دارند؛ با این تفاوت که هدف X-Ray متلاشی کردن اعضای بدن دشمنان بود و Bone Krushing‌ها استخوان‌ها را هدف قرار می‌دهند.

درکنار تمام کاراکترهای اصلی، در این نسخه شاهد ویژگی به نام Kameo Fighters خواهیم بود که البته ویژگی جدیدی در بین بازی‌های مبارزه‌ای هم نیست. سازوکار این سیستم به این شکل است که گیمر‌ها علاوه‌بر انتخاب شخصیت اصلی خود برای مبارزه، می‌توانند از بین مجموعه‌ای از کاراکتر‌ها، شخصیت دیگری را هم به‌عنوان شخصیت پشتیبان انتخاب کنند و در جریان نبرد‌ها، حرکت‌های ترکیبی را باهم انجام دهند. ساب زیرو و اسکورپیون علاوه‌بر اینکه در بین شخصیت‌های اصلی حضور دارند، در نقش کاراکتر پشتیبان هم قابل‌انتخاب خواهند بود و از دیگر شخصیت‌های این ویژگی هم می‌توان به گورو (Goro)، سِکتور (Sektor)، سونیا بلید (Sonya Blade)، کِینو (Kano)، سایرِکس (Cyrax) و جکس (Jax) اشاره کرد.

(منبع: زومجی)

سیستم مورد نیاز
سیستم پیشنهادی
CPU
Intel Core i5-6600 AMD Ryzen 3 3100
Intel Core i5-8400 AMD Ryzen 5 3600X
VGA
NVIDIA GeForce GTX 980 AMD Radeon RX 470
NVIDIA GeForce GTX 1080 Ti AMD Radeon RX 5700 XT
RAM
8 GB
8 GB
HDD
100 GB
100 GB
OS
Windows 10 64-bit
Windows 10 64-bit

نسخه اورجینال:

دیتای رسمی و نهایی بازی منتشر شده در استیم (بکاپ استیم) 

برا تهیه اکانت اورجینال و اشتراکی بازی روی تصویر زیر کلیک نمایید

لینک های دانلود مستقیم بازی Mortal Kombat 1 Premium Edition برای PC (نسخه بکاپ استیم) آپدیت 3 اردیبهشت
تمامی لینک های دانلود سایت تعرفه داخلی می باشند
رمز فایل ها www.gameshift.ir
برای ارسال دیدگاه وارد شوید
مجتبی 7 ماه پیش

دیتا تا کی قرار میگیره - ممنون از سایت عالی که دارید

ADMIN-1 7 ماه پیش

سلام دیتا از پشتیبانی تلگرام پیگیری کنین