جوانان

دانلود بازی Alone in the Dark 2024 برای کامپیوتر

ADMIN-1 ۰۸ فروردین ۱۴۰۳ ۵۲۶ ۰
  • انتشار ۰۱ فروردین ۱۴۰۳
  • ناشر Pocket Pair, Inc.
  • سبک اکشن
  • پلتفرم Microsoft Store
  • نسخه FLT
  • حجم بازی 20 GB

Alone in the Dark 2024

نسخه  فشرده شده (کرک شده) FLT Repacks با حجم 20 گیگابایت
FLT Reapcks

تنها در تاریکی، ملیله‌ای از ترس روان‌شناختی و جذابیت گوتیک جنوبی را می‌بافد و بازی نمادینی را که معیاری برای این ژانر تعیین می‌کند، دوباره تصور می‌کند. از شما دعوت می کنیم در سفری به جنون به ما بپیوندید، جایی که هر برخورد می تواند آخرین دیدار شما باشد. با هر قدمی که به کشف رمز و راز Derceto نزدیک می شوید، چشمانی که از تاریکی تماشا می کنند گرسنه تر می شوند. هر گلوله به معنای تفاوت بین بقا و پایان غیر قابل تصور است. درب بعدی که قفل را باز می‌کنید می‌تواند به قلمروی کابوس‌وار منجر شود که چیزی جز بریدن پنجه‌ها، گرفتن شاخک‌ها و سلامت عقل فرسوده ارائه نمی‌دهد. سفر به لوئیزیانا میان‌بلوم، جایی که دوران انحطاط داستان تاریک‌تری را پنهان می‌کند - فرار از آسیب‌های گذشته و جامعه‌ای نابردبار، به درک انتظار چیزی تاریک‌تر، چیزی که صبورانه برای سال‌های غیرممکن در کمین بوده است. این تنها در تاریکی است همانطور که هرگز آن را ندیده‌اید - روایتی ماهرانه از ظرافت گوتیک جنوبی و جنون الدریچ که ادای احترام به ریشه‌های افسانه‌ای آن است و در عین حال قدم بعدی رو به جلو در داستان سرایی ترسناک بقا برداشته است.

داستانی پر از رمز و راز و جنون :
وارد خانه Derceto Manor شوید، پناهگاهی که پوشیده از فتنه است و از یک راز وحشتناک محافظت می کند. مشتری امیلی هارتوود و محقق خصوصی، ادوارد کارنبی، تلاشی دلخراش برای یافتن پاسخ را آغاز می کنند. امیلی به معمای عموی گم شده اش، ادوارد به سخت ترین پرونده ای که تا به حال با آن روبرو شده است، و هر دو به سؤالاتی که جرات نمی کنند از خود بپرسند. این کلاسیک بازبینی شده شما را به کشف یک ماجراجویی فراموش نشدنی تک نفره سرشار از تعلیق، ترس و مکاشفه دعوت می کند که محدودیت های تخیل شما را آزمایش می کند.
با استعداد هالیوود :
با بازی جودی کامر (کشتن ایو، مرد آزاد) و دیوید هاربر (چیزهای عجیب، بیوه سیاه) در اولین نقش های بازی ویدیویی خود، برخی از بزرگترین ترسناک بقای بازیگری را که تا به حال دیده شده است، تجربه کنید. شباهت‌های بی‌نظیر جودی و دیوید به امیلی هارت‌وود و ادوارد کارنبی روح می‌بخشد، و جنبه‌ای عمیقاً شخصی را به داستان Alone in the Dark می‌بخشد که برای دریافت تجربه‌ی کامل، دو بار پخش می‌شود.
ادای احترام به پیشگامان وحشت :
جوهر وحشت روانشناختی را در یک بازی که با احترام به اصل 1992 خود اشاره می کند، دوباره کشف کنید، بازی که ژانر وحشت بقا را پایه گذاری کرد. Alone in the Dark دروازه شما برای تجربه ای است غرق در ترس جوی ترسناک کلاسیک، با داستان سرایی و گیم پلی نسل بعدی. یک بازی ضروری برای طرفداران داستان های پیچیده، کاوش اعصاب خردکن، و مبارزه ناامیدانه.
داستانی که واقعیت را به چالش می کشد :
«تنها در تاریکی» که توسط میکائیل هدبرگ، نویسنده مشهور فیلم‌های کلاسیک ترسناک مدرن «SOMA» و «Amnesia» تصور می‌شود، به موضوعاتی از آسیب، ایمان، شر و رها شدن می‌پردازد. چه بخواهید به عنوان امیلی یا ادوارد در این کابوس شجاع باشید، رازهایی را کشف خواهید کرد که همه چیزهایی را که در مورد داستان سرایی بازی های ویدیویی فکر می کردید نادیده می گیرند.

سیستم مورد نیاز
سیستم پیشنهادی
CPU
Intel Core i3-8300 AMD Ryzen 3 3100
Intel Core i5-10500 AMD Ryzen 7 3700X
VGA
NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti AMD Radeon RX 570
NVIDIA GeForce RTX 2060 AMD Radeon RX 5700 XT
RAM
8 GB
16 GB
HDD
50 GB
50 GB
OS
Windows 10 64-bit
Windows 10 64-bit

برا تهیه اکانت اورجینال و اشتراکی بازی روی تصویر زیر کلیک نمایید

لینک های دانلود مستقیم بازی Alone in the Dark 2024 برای PC (نسخه کرک شده)
تمامی لینک های دانلود سایت تعرفه داخلی می باشند
رمز فایل ها www.gameshift.ir
برای ارسال دیدگاه وارد شوید
دیدگاهی ثبت نشده است