لیست ارور های PS4

لیست کامل ارور های PlayStation 4 به فارسی error

سیستم پیشرفته ی عیب یابی گیم شیفت :

حتما برای شما نیز پیش آمده که گاهی در صورت بروز اشکال در عملکرد کنسول ارور های بصورت خودکار و اعداد و حروف برای شما نمایان میشود؟ جالب است بدانید که این اعداد و حروف هر کدام دارای معانی خاصی هستند که با دانستن آنها میتوانید به عیب یابی و رفع اشکال بپردازید

فقط کافیست متن پیام خطا (PS4-Error-E-82305F13-Continues-to-Plague-Owners-Only-Solution-Is-gameshift.irWaiting-407211-2) را در قسمت ” جستجو ” پایین همین مطلب وارد کنید تا دلایل و روش رفع آنها را مشاهده نمایید

 

 

کدهای ارورتوضیحاتراه حل
CE-35239-2جهت آپدیت نرم افزاری PS4 شما به اتصال اینترنت نیاز داریدبه تنظیمات رفته سپس به قسمت Software Update برید و از آنجا دستورات را اجرا کنید
CE-35327-0قادر به اتصال به سرور PSN به یکی از دلایل زیر نیست :
شلوغی سرور
از دسترس خارج شدن سرور
بعدا مجددا تلاش کنید
CE-34452-8فایل ناقص دانلود شده1 - فایل را از Home Screen پاک کرده و دستگاه را ریستارت نمایید سپس مجدد برای دانلود تلاش کنید
2 - ارتباط اینترنت خود راچک کرده و یا با اینترنت دیگری امتحان نمایید در پایان تنظیمان DNS و Static IP را تغییر دهید
3 - ممکن است بخاطر شلوغ بودن سرور باشد اگه همچنان ادامه داشت بعدن مجدد تلاش کنید اگر باز هم ارور را دریافت کردید مسیر زیر را دنبال کنید :
[Settings] > [Initialization] > [Initialize PS4] > [Quick]
CE-32875-5خطای داخلی رخ داده، سیستم نمیتواند تاریخ را تشخیص دهد1 - کنسول PS4 را به اینترنت متصل کنید
2 - مسیر زیر را دنبال کنید سپس Set Now را بزنید :
[Settings] > [Date and Time Settings] > [Set Using Internet]
3 - اگر همچنان ارور را دریافت میکنید به قسمت ارتباط با ما در سایت پلی استیشن رفته و مشکل خود را مطرج کنید
CE-37533-1
CE-37534-2
CE-37535-3
CE-37536-4
CE-37537-5
CE-37538-6
خطا در تشخیص چهرهدر حال ورود به سیستم به وسیله تشخیص چهره رخ داده و ممکن است اطلاعات تصویر خراب شده باشد
1 - وارد سیستم شوید و دوباره مراحل ثبت تشخیص چهره را انجام دهید
2 - اگر همچنان ادامه داشت اطلاعات تصاویر کاربران دیگر ممکن است با مشکل مواجه شده، با یک یوزر دیگر امتحانن مایید
CE-35657-6
CE-30002-5
CE-33177-1
قادر به اجرای برنامه نیست، ممکن است اطلاعات برنامه خراب شده باشد1 - به مسیر [Notifications] > [Downloads] رفته و پیام های دانلود ناموفق را حذف کنید
2 - از اطلاعات خود توسط هارد خارجی یا فضای آنلاین PS+ بکاپ بگیرید و به حالت سیف مود رفته و [5.Rebuild Database] انجام دهید سپس دوباره اطلاعات بکاپ را بازگردانید
3 - اگر ارور همچنان ادامه داشت به مسیر زیر رفته و سیستم را راه اندازی مجدد کنید
نکته * : این قسمت نیازمند فلش دیسک و فایل دانلودی این لینک میباشد میباشد
[(Settings] > [Initialization] > [7. Initialize PS4 (Reinstall System Software]
CE-32937-4اشکال در دانلود اطلاعات1 - روی گزینه Retry در پیام دانلود ناموفق بزنید و یا دانلود را کنسل و دوباره تلاش کنید
2 - کنسول را ریستارت کنید و دوباره تلاش کنید
3 - اگر مشکل هنوز ادامه داشت ممکن است از ارتباط اینترنت و سرعت آن باشد دانلود را کنسل کرده و بعدا تلاش نمایید
CE-32920-6دانلود فایل به دلیل عدم نیاز به دانلود کنسل شد1 - به مسیر زیر رفته و Restore Licsence کنید :
[Settings] > [PSN] > [Restore License]
2 - به صفحه اصلی رفته و روی آیکون برنامه کلیک کنید اگر برنامه خریده شده بود به مسیر زیر رفته تا از فعال بودنش مطلع شوید :
[Settings] > [PSN] > [Account Information] > [Services List]
3 - اگر مورد یافت نشد PS4 را ریست کرده و مرحله 2 را دوباره انجام دهید
CE-33950-0سیستم قادر به اتصال به سرور برای چک کردن لایسنس نیستممکن است در سرور اختلال ایجاد شده باشد لطفا بعدا تلاش کنید
CE-37732-2
CE-36244-9
ممکن است فایل ناقص دانلود شده باشد1 - برنامه را از صفحه اصلی پاک کرده و کنسول را ریستارت کرده سپس دوباره دانلود نمایید
2 - اگر ارور ها ادامه داشت به این مسیر بروید : [Settings] > [Initialization] > [Initialize PS4]
3 - اگر دوباره ارور را مشاهده کردید ممکن است برای هارد دیسک کنسول مشکلی رخ داده باشد اگر بتازگی هارد را تعویض کردید هارد دیگری را جایگزین کنید باز هم اگر پاسخی نگرفتید با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید
CE-32928-4دانلود بدلیل دریافت ارور دوباره کنسل شد1 - به مسیر زیر رفته و با زدن دکمه [Options] روی فایل مورد نظر آن را پاک کرده و مجدد دانلود نمایید
[Notifications] > [Downloads]
2 - اگر جوابی نگرفتید از اطلاعات خود توسط هارد خارجی یا فضای آنلاین PS+ بکاپ بگیرید و به حالت سیف مود رفته و [5.Rebuild Database] انجام دهید سپس دوباره اطلاعات بکاپ را بازگردانید
3 - اگر مجدد جوابی نگرفتید از مسیر زیر دستگاه خود را دوباره راه اندازی نمایید :
[Settings] > [Initialization] > [Initialize PS4]
CE-32889-0خطایی هنگام اجرا رخ داده استلطفا از مسیر [Settings] > [Network] از ارتباط سالم اینترنت خود اطمینان حاصل فرمایید و گزینه ی [Test Internet Connection] را بزنبدتا به PSN متصل شوید اگر باز به مشکل بر خوردید بعدا مجدد تلاش کنید
CE-32883-4خطای داخلیدستگاه را خاموش و روشن نمایید
CE-33179-3برنامه یافت نشدبعد از نصب کامل دوباره تلاش کنید، در صورت نصب نشدن کامل برنامه اد آن Add-Ons ها نمیتوانند نصب شوند
CE-33991-5خطا در اتصالشما در اتصال به شبکه با مشکل مواجه شدید لطفا دستورات زیر را اجرا کنید
1 - ممکن است سرور های PSN با مشکل مواجه شده اند لطفا از در دسترس بودن سرور ها اطمینان حاصل فرمایید
2 - اگر مشکلتان حل نشد به مسیر زیر رفته و کانکشن خود را تست نمایید
[Settings] > [Network] > [Test Internet Connection]
3 - نرم افزار مودم خود را آپدیت نمایید اگر برطرف نشد موضوع را با ISP یا سرویس دهنده اینترنت خود مطرح کنید اگر باز هم برطرف نشد بعدا مجدد تلاش نمایید شاید بدلیل ترافیک بالای سرور باشد
CE-34788-0این فایل آپدیت نمیتواند استفاده شودفایل آپدیتی که داخل فلش شماست قابل استفاده نیست از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنید
برای آپدیت استاندارد شما به دانلود آخرین آپدیت از این صفحه نیازمندید اگر از این کار هم نتیجه ای نگرفتید و هارد دستگاه خود را تعویض کردید میتوانید فایل کامل راه اندازی سیستم را از اینجا دریافت نمایید
CE-30774-1آپدیت مقدور نیستکنسول قادر به آپدیت از طریق یو اس بی نمیباشد لطفا مجددا از طریق اینترنت تلاش کنید اگر برای شما مقدور نیست لطفا از این دستورات پیروی کنید :
1 - فایل آپدیت داخل یو اس بی باید با این نام باشد : PS4UPDATE.PUP و در مسیر زیر قرار گرفته باشد
ps4_pc_update_clip_diagram_us
2 - اگر باز هم خطا را دریافت کردید احتمالا فایل آپدیت خراب است لطفا مجدد فایل را دریافت نمایید
CE-34335-8هیچ هارد دیسکی در PS4 شما موجود نیستسیستم قادر به شناسایی هارد دیسک داخل دستگاه شما نیست
1 - دستگاه را بطور کامل خاموش کنید و کابل هارا کشیده و درب کاور را باز نمایید برای راهنمایی بیشتر به این لینک بروید
2 - چک کرده و از وجود هارد دیسک داخل دستگاه اطمینان حاصل نمایید، هارد دیسک جدید را با هارد دیسک فعلی تعویض نمایید آموزش
3 - اگر کماکان ارور را دریافت نمودید دستگاه شما نیاز به سرویس دارد، آن را نزد نمایندگی مجاز ببرید
CE-34878-0
CE-36329-3
خطای نرم افزاری یا برنامه ای رخ داده1 - تمام برنامه هارا ببندید، آخرین آپدیت کنسول را نصب نمایید، آخرین آپدیت بازی ها را نصب نمایید و در آخر دستگاه را ریست نمایید
2 - اگر PS Camera به دستگاهتان متصل است ابتدا آن را جدا کرده و دستگاه را ریبوت نمایید و بعد به مسیر زیر رفته و Enable Face Recognition را OFF نمایید :
[Settings] > [User] > [Login Settings]
3 - اگر هارد دیسک کنسولتان را تعویض کردید لطفا همان هارد دیسک اورجینال را دوباره داخل دستگاه نصب کنید
4 - اگر هنوز پیام اخطار مشاهده میکنید از دستگاه بکاپ گرفته و دوباره از مسیر زیر راه اندازی کرده و بکاپ را برگردانید :
[Settings] > [Initialization]>[Initialize PS4]
5 - اگر کماکان پیام اخطار دریافت میکنید لطفا با نمایندگی مجاز تماس بگیرید

اشتراک در شبکه های اجتماعی!

ads